Rychlost načítání webu

Rychlostí načítání webu nebo ještě lépe, doba načtení webu, nám dává informaci o tom, jak rychle se stránka načte, zobrazí a umožní návštěvníkovi interakci s ní. Možná vám připadá, že to není zas tak zásadní věc a že návštěvník si prostě pár vteřin počká. Jenže ono je to trochu jinak.

Tak předně, pokud se vaše webová stránka bude rychle načítat, tak ji roboti vyhledávačů vyhodnotí jako kvalitní a zařadí ji na lepší pozici ve vyhledávačích. Na lepší pozici umístí také vaše AdWords kampaně. Dosáhnete vyššího Quality Score a lepší nabídku pro minimální cenu za proklik (CPC).

Rychlém zobrazení webu ale ocení hlavně vaši návštěvníci / zákazníci. Zážitek z pobytu na takové stránce je nesrovnatelný s pozorováním pomalu se načítajícího a poskakujícího webu. Však to znáte. Je změřeno, že na webech, které se rychle načítají návštěvníci prohlédnou více stránek (to znamená větší šance pro vás je oslovit), a je zde výrazně vyšší konverzní poměr. Konverzí myslíme akci, kterou chceme, aby zákazník na webu provedl. Třeba nakoupil, zanechal email, nebo vyplnil formulář.

Rychlost načítání webu tedy určitě nezanedbejte. Na internetu najdete plno nástrojů, které rychlost načítání umí změřit. A pokud odhalíte nedostatky, nebo si nejste jisti, jak na tom váš web je, pošlete nám odkaz a my se na něj podíváme.

Rychlost načítání webu
1.

První jednoduchý krok

Potřebujete pomoct s firemním webem či aplikací? Potřebujete řešení podobné tomu, co jste u nás viděli? Víme, že máte mnoho otázek. Nelámete si hlavu a prostě se nás nezávazně zeptejte. Úvodní konzultace je zdarma.