Remarketing

Určitě znáte situaci, když kliknete na webu na reklamu na zahradní gril a gril pak na vás vykukuje snad všude kam se hnete? Tak to jste se stali obětí remarketingu.

Z pohledu majitele webu je ale remarketing hodně užitečná věc - umožňuje znovu zobrazení vaší reklamy někomu, kdo už například navštívil váš web nebo si prohlížel váš výrobek a tím zvýšit šanci úspěšně dokončené konverze či obchodu.

Remarketing je metoda cílené reklamy, kterou nabízí většina velkých hráčů - Google, Seznam, Facebook. Asi si umíte představit, že od určité sumy, nebo u určitých produktů zákazník hned nenakoupí. Váš produkt poprvé někde uvidí a pak je potřeba mu jej připomínat a udržovat se zákazníkem vztah než dojde ke koupi. A remarketing je právě dobrým pomocníkem pro udržování tohoto vztahu.

Remarketing
1.

První jednoduchý krok

Potřebujete pomoct s firemním webem či aplikací? Potřebujete řešení podobné tomu, co jste u nás viděli? Víme, že máte mnoho otázek. Nelámete si hlavu a prostě se nás nezávazně zeptejte. Úvodní konzultace je zdarma.