Copywriting

Copywriting. Toto slovíčko zní jako raketová věda, ale přeloženo do češtiny, jde vlastně o psaní textů. Nenechte se ale mýlit, jde o královskou disciplínu. Texty prodávají, texty šíří myšlenky, text je spojením vaší mysli s myslí zákazníka. A v neposlední řadě, na počátku bylo slovo!

Copywritingem můžeme označit asi veškeré texty na vašem webu. Od claimů (motto), nadpisů, běžných textů přes popisky, texty tlačítek po texty inzerátů, reklam a banerů. Člověk, který se psaním takových textů zabývá se nazývá copywriter. Disciplína to není jednoduchá a i když se dá naučit, je dobré mít na ni, jak se říká, buňky.

Psaný text je pro vaše webové stránky důležitější, než se na první pohled může zdát. Lidé na váš web většinou nepřichází kvůli hezkým obrázkům (až na určité typy webů), ale kvůli informacím. Pokud forma, jakou jsou informace prezentovány nezaujme nebo ji návštěvník nerozumí, zpravidla odchází.

Věnujte tomu co říkáte, jak a ke komu mluvíte, velkou pozornost. Pokud si s tím nevíte rady, oslovte raději odborníka. Určitě to nebudou vyhozené peníze. A jestli jste to dočetli až sem a neusnuli, tak oslovte třeba nás :-).

Copywriting
1.

První jednoduchý krok

Potřebujete pomoct s firemním webem či aplikací? Potřebujete řešení podobné tomu, co jste u nás viděli? Víme, že máte mnoho otázek. Nelámete si hlavu a prostě se nás nezávazně zeptejte. Úvodní konzultace je zdarma.